Hvordan skaber man værdi fra dag 1 i partnerskaber mellem civilsamfundsorganisationer og virksomheder? Dét sætter vi fokus på sammen med Carve Consulting og ISOBRO i rapporten ‘Værdi fra dag 1 i partnerskaber’.
Rapporten præsenterer erfaringer med partnerskaber i krydsfeltet mellem organisationer og virksomheder – heriblandt Novo Nordisk, Hjerteforeningen, ISS, Kræftens Bekæmpelse og LB Forsikring.
Rapporten indeholder 12 konkrete anbefalinger og forslag til aktiviteter, der kan støtte processen fra etablering af kontakt til indgåelse af en partnerskabskontrakt – på den måde udgør den et konkret redskab til at arbejde aktivt med Verdensmål 17.
Hent rapporten og få uddybet pointerne med eksempler fra de interviewedes hverdag, eller kontakt os for at høre mere.
Hvordan skaber man værdi i partnerskabers år 2 – det modne partnerskab? Dét sætter vi fokus på sammen med Carve Consulting og ISOBRO i rapporten ‘Værdi i år 2 af partnerskaber’.
Rapporten præsenterer erfaringer med partnerskaber i krydsfeltet mellem organisationer og virksomheder – heriblandt LEGO, Folkekirkens Nødhjælp, UNICEF, Dansk Erhverv og IBM Danmark.
Rapporten indeholder 8 konkrete anbefalinger, der kan støtte overgangen til det modne partnerskab – på den måde udgør den et konkret redskab til at arbejde aktivt med Verdensmål 17.
Hent rapporten og få uddybet pointerne med eksempler fra de interviewedes hverdag, eller kontakt os for at høre mere.
Hvordan skaber man værdi i partnerskabers år 2 – det modne partnerskab? Dét sætter vi fokus på sammen med Carve Consulting og ISOBRO i rapporten ‘Værdi i år 2 af partnerskaber’.
Rapporten præsenterer erfaringer med partnerskaber i krydsfeltet mellem organisationer og virksomheder – heriblandt LEGO, Folkekirkens Nødhjælp, UNICEF, Dansk Erhverv og IBM Danmark.
Rapporten indeholder 8 konkrete anbefalinger, der kan støtte overgangen til det modne partnerskab – på den måde udgør den et konkret redskab til at arbejde aktivt med Verdensmål 17.
Hent rapporten og få uddybet pointerne med eksempler fra de interviewedes hverdag, eller kontakt os for at høre mere.
1. Hvad kan man gøre for at bevare sine gode relationer og samarbejder?
2. Hvad bliver konsekvenserne af coronakrisen for arbejdet med partnerskaber?
3. Hvad bliver det vigtigste i forhold til partnerskaber, når samfundet åbner igen?
For at få indsigt i, hvordan udfordringerne tackles har vi i samarbejde med Carve Consulting rakt ud til vores netværk og spurgt dem med mange års erfaring i at skabe værdi gennem partnerskaber – heriblandt Akademiet for Social Innovation, FødevareBanken, Novo Nordisk, Røde Kors og LEGO.
Undersøgelsen indeholder 11 konkrete anbefalinger, hvordan man bevarer, styrker og udvikler sine partnerskaber i en tid, hvor afstand præger dialogen.
Artiklen indeholder en række refleksioner – se dem alle i den fulde undersøgelse eller kontakt os for at høre mere.
Da 2020 gik på hæld satte vi os for at undersøge, hvordan vi – når omverdenens begivenheder tvinger os – alligevel kan finde sammen på kryds og tværs af samfundet og finde løsninger på de udfordringer, vi møder.
Artiklen præsenterer erfaringer og forventinger til arbejdet med partnerskaber i krydsfeltet mellem kommuner, erhvervsliv og civilsamfundet – alt sammen set fra forskellige kommuners synspunkt – heriblandt Gentofte Kommune, Ballerup Kommune, Odense Kommune og Norddjurs Kommune.
Artiklen indeholder en række refleksioner – se dem alle i den fulde artikel eller kontakt os for at høre mere.
Da 2020 gik på hæld satte vi os for at undersøge, hvordan vi – når omverdenens begivenheder tvinger os – alligevel kan finde sammen på kryds og tværs af samfundet og finde løsninger på de udfordringer, vi møder.
Artiklen præsenterer erfaringer og forventinger til arbejdet med partnerskaber i krydsfeltet mellem kommuner, erhvervsliv og civilsamfundet – alt sammen set fra forskellige kommuners synspunkt – heriblandt Gentofte Kommune, Ballerup Kommune, Odense Kommune og Norddjurs Kommune.
Artiklen indeholder en række refleksioner – se dem alle i den fulde artikel eller kontakt os for at høre mere.
Cookie | Varighed | Beskrivelse |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |